News » Aplikacja TAURONA pomaga większej liczbie klientów

Aplikacja TAURONA pomaga większej liczbie klientów

29 lut 2024 Możliwość komentowania Aplikacja TAURONA pomaga większej liczbie klientów została wyłączona

Już ponad 1,6 mln razy pobrano aplikację obsługową energetycznego lidera. Tylko w minionym roku klienci pobrali Mój TAURON ponad 500 tys. razy wykorzystując aplikację głównie do płatności online i wygodnej weryfikacji dokumentów. Eksperci TAURONA wskazują na rosnącą popularność obsługi online i w tym roku spodziewają się przekroczenia 2 mln pobrań przydatnej apki.

– Chcemy maksymalnie ułatwiać naszym klientom załatwianie wszystkich spraw związanych z energią elektryczną, dlatego rozwijamy przyjazne kanały cyfrowej komunikacji oraz wielokanałowość obsługi. Już teraz każdego miesiąca nasze serwisy internetowe odwiedzane są unikalnie ponad 3,4 miliona razy, a w minionym roku już ponad 30% naszych klientów wybrało onlinowy sposób kontaktu rozwiązując sprawy związane z energią. Wykorzystywanie nowoczesnych kanałów do komunikacji i obsługi traktujemy jako istotną cześć działań proklienckich wspierających budowę trwałych relacji z naszymi klientami – mówi Daniel Iwan, Rzecznik Prasowy TAURON Sprzedaż.

Aktualnie liczba spraw realizowanych przez klientów TAURONA poprzez aplikację mobilną sukcesywnie wzrasta.

W ciągu najbliższych lat TAURON planuje zwiększyć digitalizację obsługi klienta, minimalizując tym samym udział papieru w prowadzonych procesach, posługując się częściej skuteczniejszymi formami komunikacji z klientami.

Łatwiej przez aplikację

Poprzez aplikację Mój TAURON klienci mogą sprawdzić stan zużycia prądu z ostatnich faktur, a także m. in. podać odczyt licznika, zamówić szybki kontakt z konsultantem i bezpiecznie przepisać umowę.

Klienci doceniają łatwość obsługi i czytelność aplikacji, a także bardziej praktyczne aspekty, jak szybkie logowanie przy pomocy linii papilarnych. Najczęściej uruchamiają aplikację między innymi po to, by sprawdzić saldo i opłacić rachunki. Aby ułatwić podanie odczytu licznika, który często znajduje się w zaciemnionych miejscach, z poziomu aplikacji klient może uruchomić latarkę.

Każdy użytkownik aplikacji obsługowej ma pełną kontrolę nad rachunkami i gwarancję bezpieczeństwa transakcji. Mobilny dostęp, podobnie jak korzystanie z serwisu obsługowego z poziomu przeglądarki internetowej, pozwala używać dokumentów elektronicznych.

Nowe, rozbudowane i przyjazne menu aplikacji poprowadzi każdego użytkownika na odpowiedni ekran tematyczny i właściwą stronę www lub formularz.

Aplikację można pobrać z Appstore, Google Play i App Gallery.

Aktualnie TAURON rusza z kampanią pn. Z aplikacją Mój TAURON masz wszystko pod ręką, w ramach której do korzystania z aplikacji namawiać będą gwiazdy światowej siatkówki takie jak Maria Stenzel, Tomasz Fornal i Łukasz Kaczmarek.

Więcej informacji na stronie tauron.pl/aplikacja oraz na blogu lepiej.tauron.pl

Opinia eksperta:

– Aplikacja Mój TAURON to technologia przyjazna klientom. Wpisuje się ona w obecne trendy obsługi mobilnej stawiające na minimalizm i prostotę. Wiemy, że klient oczekuje przede wszystkim prostych i łatwo dostępnych rozwiązań rozliczeniowych, takich jak szybka płatność czy wgląd w obecne i historyczne faktury – i takie rozwiązania dostarczamy. Z poziomu aplikacji użytkownik może dotrzeć do praktycznie wszystkich spraw obsługowych rozsianych po środowisku internetowym TAURONA, tj. zmiany taryfy, mocy przyłączeniowej, wysokości prognozy czy terminu płatności – wszystko to do załatwienia komfortowo, bez wychodzenia z domu, na własnym telefonie – mówi Tomasz Maciejczyk, Szef Kanałów Mobilnych w TAURON Sprzedaż.

Źródło: TAURON Polska Energia SA

Wpis został opublikowany 29 lut 2024 w następujących kategoriach: News, Odbiorcy - Rynek Energii i Gazu. Możesz śledzić komentarze przez RSS. Komentowanie i korzystanie z trackbacków zabronione.