CSR w energetyce » Startuje nowa kampania edukacyjna Fundacji Enea

Startuje nowa kampania edukacyjna Fundacji Enea

17 sie 2023 Możliwość komentowania Startuje nowa kampania edukacyjna Fundacji Enea została wyłączona

Fundacja Enea uruchomiła kampanię poświęconą edukacji dzieci i bezpieczeństwu energetycznemu – „Enea w trosce o edukację dzieci i bezpieczeństwo energetyczne Polski”. Kampania ma na celu zachęcenie odbiorców do zdobywania wiedzy o prądzie i bezpieczeństwie jego używania. Enea – wicelider rynku energii elektrycznej w Polsce konsekwentnie dba o bezpieczeństwo energetyczne Polski.

Troska o bezpieczną przyszłość, zaangażowanie w transformację sektora, dbałość o stabilne dostawy energii i jej dostępność – to główne działania realizowane przez Eneę i pokazane w kampanii. Jej głównym bohaterem jest Krzyś Elektryk, który zaprowadzi dzieci do wielu fascynujących miejsc, zapozna z faktami, zabawami i nowymi słowami. Pomoże odpowiedzieć na pytania: skąd się bierze prąd w gniazdku? Jak wysokie są wiat-raki, które go produkują? I co to właściwie znaczy: oszczędzać energię?

Flagowym elementem kampanii będą billboardy, które pojawią się w miastach północno-zachodniej Polski (na obszarze dystrybucyjnym Enei). Znajdziemy je m. in. w Poznaniu, Szczecinie, ale także w Lesznie czy Gorzowie Wielkopolskim. Specjalnie na potrzeby kampanii stworzona została strona internetowa bystrzakienea.pl. Znajdują się tam m. in. rymowanki, łamigłówki i książeczka edukacyjna do pobrania. Enea przygotowała także spot z Krzysiem Elektrykiem, który dzieli się wiedzą z dziećmi; najmłodsi dowiedzą się m. in. czym jest prąd, skąd się bierze, jak się z nim obchodzić oraz jak go oszczędzać.

 Wierzymy, że o tak istotnych kwestiach, jak: bezpieczeństwo energetyczne, alternatywne źródła energii, ochrona środowiska, oszczędzanie i rozważne korzystanie z urządzeń, należy edukować już od najmłodszych lat. Dlatego stworzyliśmy strefę bystrzakienea.pl gdzie poprzez zabawę pokazujemy dzieciom wiedzę o najważniejszych zagadnieniach dotyczących energii – powiedział Łukasz Nowakowski, Prezes Fundacji Enea.

Enea poprzez kampanię informuje najmłodszych o swoim zaangażowaniu w transformację energetyczną. Koncern odpowiadający za bezpieczne dostawy energii do 6,5 mln Polaków, stale inwestuje w rozwój sieci dystrybucyjnej, odnawialnych źródeł energii oraz technologii zapewniających klientom stabilne dostawy energii w akceptowalnych społecznie cenach. Nowoczesna sieć energetyczna jest bowiem jednym z najważniejszych elementów transformacji energetycznej Polski. W tym celu modernizowane są kilometry sieci, budowane i modernizowane Główne Punkty Zasilające oraz wdrażane nowoczesne systemy do zarządzania przepływem energii.

Tylko w I kwartale 2023 r. Enea Operator zakończyła kilka ważnych zadań inwestycyjnych w województwach: kujawsko-pomorskim, wielkopolskim, zachodniopomorskim. W najbliższych miesiącach zakończonych zostanie kilka innych projektów. Wszystko dzięki konsekwentnej realizacji planu inwestycyjnego, w ramach któ-rego rocznie w Grupie przeznaczany jest ponad mld zł na inwestycje w obszarze dystrybucji. W 2022 r. było to ponad 1,4 mld zł, plan na 2023 r. zakłada wydatki na poziomie 1,8 mld zł.

Źródło: Enea SA

Wpis został opublikowany 17 sie 2023 w następujących kategoriach: CSR w energetyce. Możesz śledzić komentarze przez RSS. Komentowanie i korzystanie z trackbacków zabronione.