Polenergia wprowadza ofertę zielonej energii dla wszystkich klientów indywidualnych
Polenergia Sprzedaż, należąca do Grupy Polenergia, uruchomiła sprzedaż zielonej energii elektrycznej dla wszystkich klientów indywidualnych. Oferta jest zgodna ze standardem Energia 2051, który był do tej pory dostępny jedynie dla przedsiębiorstw. Obecnie wszyscy klienci Polenergii mogą już kupować energię elektryczną wytworzoną w polskich odnawialnych źródłach i tym samym przyczyniać się do rozwoju czystej, zeroemisyjnej energetyki opartej o OZE.
Rozpoczęcie sprzedaży zielonej energii elektrycznej dla wszystkich gospodarstw domowych, to znaczący krok w rozwoju i realizacji strategii Grupy Polenergia. Oferta innowacyjnych, zeroemisyjnych rozwiązań oparta wyłącznie na polskich odnawialnych źródłach energii pozwala klientom indywidualnym uczestniczyć w budowaniu lepszej i bardziej zrównoważonej przyszłości kolejnych pokoleń. Polenergia Sprzedaż jako pierwsza na polskim rynku oferuje wszystkim standard energetyczny Energia 2051 polegający na dostarczaniu końcowemu odbiorcy całkowicie zielonej energii w każdej godzinie poboru. Taki wymóg, według wytycznych Europejskiego Zielonego Ładu, będzie powszechnie obowiązywał w Polsce dopiero za trzydzieści lat. Oznacza to, że klienci Polenergii mogą już teraz korzystać z dostaw energii o zerowym śladzie węglowym i tym samym dołączyć do milionów gospodarstw domowych i firm na całym świecie, którym dobro przyrody i środowiska są szczególnie bliskie.
– Rosnąca świadomość społeczna na temat konieczności wprowadzania bardziej zrównoważonych sposobów pozyskiwania energii sprawia, że coraz więcej osób prywatnych szuka możliwości zasilania swoich domów czy samochodów elektrycznych w 100% zieloną energią. Celem Polenergii Sprzedaż jest dostarczanie energii uzyskiwanej z polskich farm wiatrowych i fotowoltaicznych do wszystkich osób, które troszczą się o stan naszego środowiska i poszukują ekologicznej alternatywy w atrakcyjnej cenie – stwierdza Jarosław Bogacz, Prezes Zarządu Polenergia Sprzedaż.
Pięć nowych ofert Polenergii Sprzedaż skierowanych jest do osób, które nie tylko chcą zasilać swoje gospodarstwa domowe w pełni zieloną energią, ale w perspektywie najbliższych lat chcą zabezpieczyć się przed wzrostami cen energii elektrycznej. W ich skład wchodzi szereg produktów z serii „Go Green”, będących odpowiedzią na zróżnicowane potrzeby oraz oczekiwania klientów. Sztandarowa propozycja, to usługa uwzględniającą gwarancję ceny za energię przez najbliższe dwa lub trzy lata. Ta oferta skierowana jest przede wszystkim do klientów, dla których ważne jest zabezpieczenie przed podwyżkami oraz możliwość długofalowego zaplanowania kosztów stałych w domowym budżecie. Osoby, które zamiast przywiązywać się do określonych warunków umowy wolą mieć możliwość szybkiej zmiany jej zakresu, mogą skorzystać z ofert zawierających gwarancję rabatu. Dodatkową opcją, dostępną w każdym wariancie usługi „Go Green” jest możliwość rozszerzenia umowy o pakiet usług fachowców z infolinią działającą całą dobę i siedem dni w tygodniu oraz gwarancją przyjazdu w ciągu 24 godzin wybranego w ramach umowy specjalisty. W zależności od wariantu usługi, klienci otrzymają wsparcie elektryka, hydraulika, dekarza, ślusarza, a nawet technika urządzeń grzewczych, gazowych i urządzeń klimatyzacji oraz informatyka.
Dla osób, które mają już podpisane umowy z innymi sprzedawcami i chcą przejść na zieloną energię, Polenergia będzie pełniła rolę pełnomocnika klienta. Ułatwi i przyspieszy to znacznie proces zmiany sprzedawcy, bowiem wszelkie formalności zostaną przeprowadzone przez opiekuna klienta i bez konieczności zaangażowania samego klienta. Po zakończeniu formalności, klient wciąż będzie otrzymywał jedną fakturę uwzględniającą zarówno sprzedaż jak i dystrybucję energii elektrycznej. Nowością, wyróżniającą ofertę na rynku, jest przejście na całkowicie zdalny system obsługi klienta łączący w sobie: elektroniczne biuro obsługi klienta oraz infolinię. Podpisanie umowy odbywa się w 100 proc. zdalnie, podobnie jak jej rozliczanie. W trosce o środowisko, comiesięczna faktura będzie dostępna tylko w postaci elektronicznej. Klient otrzyma fakturę na adres e-mail lub będzie mógł ją pobrać za pośrednictwem systemu e-bok.
– Teraz mamy najlepszy czas na wprowadzenie korzystnych dla środowiska zmian. Wybór energii pochodzącej z odnawialnych, ekologicznych źródeł na potrzeby naszego domu może być pierwszym krokiem w stronę lepszej, bardziej zielonej przyszłości. Szczególnie, że zmiana sprzedawcy jest także uzasadniona ekonomicznie. W naszej ofercie każdy klient znajdzie dla siebie ciekawe rozwiązanie, a jakość naszej obsługi sprawi, że będzie to wybór na lata – dodaje Jarosław Bogacz, Prezes Zarządu Polenergia Sprzedaż.
Wszystkie warianty nowych usług oferowanych klientom indywidualnych oraz pełną ofertę Polenergii Sprzedaż można znaleźć na stronie: https://polenergia-sprzedaz.pl.
Źródło: Polenergia