Uwaga! Kolejne fałszywe e-maile wzywające do zapłaty
Tym razem wiadomości przesyłane są z adresu zaleglosci@pge.pl. Fałszywe e-maile wzywające do uregulowania rzekomych zaległych należności trafiają zarówno do klientów indywidualnych, ale również do samorządów, firm i instytucji.
Nadawca, podpisujący się jako Anna Szulc, informuje o naliczeniu odsetek w przypadku nieuregulowania wskazanej w wiadomości kwoty zadłużenia. Zgłoszenia dotyczące fałszywych maili Spółka odnotowuje w całej Polsce.
Przypominamy, że fałszywe wiadomości są wysyłane do Klientów PGE Obrót również z adresu biuro@pge.pl.
PGE zwraca się do swoich klientów o zachowanie szczególnej uwagi i niewpłacanie pieniędzy na konto przekazywane w fałszywej korespondencji, a w przypadku jakichkolwiek wątpliwości o kontakt z Infolinią PGE: (+48) 422 222 222.
Działania nieuczciwych sprzedawców to problem, z którym zmagają się wszyscy operatorzy usług. PGE Obrót opiera swoją działalność na transparentności oraz uczciwej konkurencji, polegającej m.in. na dokładnym informowaniu klientów o swoich produktach i usługach. Spółka posiada certyfikat Kodeksu Dobrych Praktyk w ramach Towarzystwa Obrotu Energią (TOE). Co roku, w ramach TOE, włącza się ogólnopolską kampanię informacyjną „Sprawdź kto sprzedaje Ci energię”, mającą na celu ostrzeganie przed nieuczciwymi praktykami sprzedaży prądu i gazu na rynku.
Ponadto Spółka prowadzi własne akcje informacyjne ostrzegające oraz informujące klientów, jak nie dać się oszukać, a także, przypominające o prawach konsumentów i zachęcające do dokładnego czytania wszelkiego rodzaju umów.
Źródło: PGE Obrót SA