Energa. Nasz cel to być najbardziej przyjazną i zdigitalizowaną firmą na rynku energetycznym
Nasi klienci mogą dobrać ofertę według własnych preferencji i potrzeb. Pomoże w tym bardzo nowoczesna i przyjazna w użytkowaniu aplikacja Salesbook.
Liczba osób w gospodarstwie domowym, rodzaj urządzeń pobierających energię czy godziny, w których korzystamy z takich sprzętów – na podstawie m.in. tego typu informacji nowoczesna aplikacja podpowie, jaka oferta najlepsza jest w danej sytuacji. Po dokonaniu wyboru, aplikacja Salesbook w czytelny sposób prezentuje wybrane oferty, ich korzyści, zaprezentuje również koszty. Dodatkowo – jeśli Klient wyrazi zgodę, podsumowanie rozmowy w salonie obsługi i wyboru oferty, zostanie wysłana do niego także mailowo.
– Dzięki „Kafeterii” zmieniamy podejście do sprzedaży. Postanowiliśmy odejść od tradycyjnego modelu sprzedaży i postawiliśmy na budowę partnerskiej relacji. To nie byłoby możliwe bez odpowiednich narzędzi. Aplikacja Salesbook daje nam przede wszystkim możliwość budowania oferty, wspólnie z klientem – na jego oczach. Dzięki temu klient ma poczucie, że kupił to co chciał – mówi Dariusz Chrzanowski, Wiceprezes Energi Obrotu.
W pierwszym etapie wprowadzania innowacji Energa Obrót uruchomiła pilotażowy projekt, w ramach którego przedstawia klientom nową, pakietową ofertę, dopasowaną do profilu klienta. „Oferta taka jak Ty” jest dostępna od kwietnia w dwóch salonach sprzedaży: w Gdańsku i w Toruniu. W ramach pakietu klienci, oprócz tradycyjnej oferty sprzedaży energii elektrycznej, mogą wybrać jeden z kliku atrakcyjnych produktów: auto serwis, pakiety medyczne czy telewizję mobilną. O szczegóły oferty można zapytać w salonach sprzedaży w Gdańsku i w Toruniu.
Źródło: ENERGA SA