News » Wygodne narzędzie dla klientów TAURONA

Wygodne narzędzie dla klientów TAURONA

2 kwi 2019 Możliwość komentowania Wygodne narzędzie dla klientów TAURONA została wyłączona

Klienci TAURONA mogą przepisać licznik prądu bez wychodzenia z domu. Spółka uruchomiła narzędzie umożliwiające wypełnienie protokołu zdawczo-odbiorczego całkowicie online. Aż 93% klientów TAURONA, którzy mieli okazję sprawdzić to rozwiązanie, ocenia je pozytywnie.

Nowa funkcjonalność służy osobom, które wprowadzają się do nowego mieszkania lub domu, gdzie założony jest już licznik. Może to być udogodnienie także dla wynajmujących nieruchomości. Teraz każdą zmianę osoby, na którą wystawiane mają być faktury za prąd, można przeprowadzić w łatwy sposób, bez konieczności odwiedzania punktu obsługi klienta czy przesyłania dokumentów do TAURONA.

Protokół zdawczo-odbiorczy online umożliwia przepisanie licznika na inną osobę bez wychodzenia w domu przez 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu.

W tym celu nie trzeba drukować, skanować i odsyłać żadnych dokumentów. Aby przepisać licznik wystarczy zalogować się do serwisu Mój TAURON, a następnie wypełnić dostępny tam elektroniczny formularz.

W pierwszej kolejności go wypełnia osoba, która dotychczas była stroną umowy z TAURONEM. Następnie przesyła automatycznie wygenerowany link do osoby przejmującej licznik, która wypełnia drugą część formularza. Dodatkowo nowy użytkownik zostanie poproszony o wybranie oferty, na podstawie której chce być rozliczany z TAURONEM, a także o podanie informacji niezbędnych do zawarcia umowy.

Możliwość przepisania licznika online to jedna z funkcjonalności, którą wprowadziliśmy dla klientów w ramach rozwoju obsługi online. Do tej grupy działań należy zaliczyć również uruchomienie w ubiegłym roku nowoczesnego serwisu obsługowego Mój TAURON, dostępnego także w formie aplikacji mobilnej. Dzięki niemu klienci mogą załatwić jeszcze więcej spraw w jednym miejscu. Uzyskali także łatwy dostęp do swoich rachunków za energię elektryczną czy gaz – mówi Kamil Kamiński, Wiceprezes Zarządu ds. Klienta i Wsparcia Korporacyjnego.

Narzędzie uruchomione w październiku cieszy się coraz większą popularnością wśród klientów. Protokoły zdawczo-odbiorcze online stanowią już 10% wszystkich protokołów składanych do TAURONA i liczba ta cały czas rośnie.

Z badania dotyczącego funkcjonowania protokołu zdawczo-odbiorczego online przeprowadzonego na zlecenie TAURONA wynika, że aż 93% badanych pozytywnie ocenia rozwiązanie. Użytkownicy w największym stopniu doceniają szybkość i łatwość wypełniania formularza, a tym samym oszczędność czasu.

TAURON pracuje nad kolejnymi udogodnieniami z zakresu obsługi online. Wszystko po to, aby klienci mogli jak najwięcej załatwić przez internet, bez konieczności wychodzenia z domu. W najbliższym czasie protokół zdawczo-odbiorczy online udostępniony zostanie również klientom z sektora MSP. Nowe rozwiązania zyska także serwis obsługowy Mój TAURON. Pojawi się w nim możliwość rejestracji do programu klienckiego, opcja odnowienia oferty oraz zmiany mocy przyłączeniowej.

Źródło: TAURON Polska Energia SA

Wpis został opublikowany 2 kwi 2019 w następujących kategoriach: News, Odbiorcy - Rynek Energii i Gazu. Możesz śledzić komentarze przez RSS. Komentowanie i korzystanie z trackbacków zabronione.