TAURON umożliwia klientom z gwarancją ceny bezpłatną zmianę umowy
TAURON zachęca klientów z gwarancją ceny do zmiany umowy, by mogli w pełni skorzystać z rozwiązań rządowej Tarczy Solidarnościowej. Spółka umożliwia takim klientom bezpłatną zmianę oferty i zaprasza do kontaktu.
W obliczu dynamicznych zmian na rynku energii TAURON podejmuje działania, aby jego klienci otrzymali pełne wsparcie oraz mogli skorzystać z wszystkich rozwiązań przewidzianych w rządowej Tarczy Solidarnościowej.
– Przypominamy klientom korzystającym z gwarancji stałej ceny, która była przygotowana przed wejściem w życie Tarczy Solidarnościowej, że mogą skorzystać z ofert, dzięki którym uzyskają wsparcie zgodnie z przepisami przewidzianymi w rządowych mechanizmach ochronnych uruchomionych w ramach Tarczy Solidarnościowej – mówi Rafał Soja, Prezes spółki TAURON Sprzedaż. – Dlatego umożliwiliśmy tym klientom bezpłatną zmianę oferty na taką, która jest objęta korzyściami wynikającymi z rządowej Tarczy. Jest to na przykład oferta z gwarancją rabatu – dodaje Soja.
Z gwarancji stałej ceny prądu chętnie korzystali w ostatnich latach klienci, którzy nie chcieli przejmować się corocznymi aktualizacjami cen prądu wprowadzanymi przez prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. Taki produkt mógł być jednak oferowany w innych, niż aktualne warunki rynkowe. W TAURONIE korzystanie z gwarancji ceny nie jest już dostępne dla nowych klientów.
Bezpłatna zmiana umowy
Korzystający do tej pory z opcji prądu z gwarancją ceny klienci mogą wybrać inną przedstawioną w ofercie opcję z niską opłatą handlową i objętą korzyściami Tarczy Solidarnościowej.
Klient ma możliwość zmiany oferty z gwarancją ceny na inną, bez ponoszenia jakichkolwiek opłat.
Cenniki, które nie zostaną objęte limitami uwzględnionymi w zapisach Tarczy Solidarnościowej mają w nazwie skrót „GAC” (Gwarancja Atrakcyjnej Ceny) albo „GSC” (Gwarancja Stałej Ceny). Na przykład: Cennik EE_GD GAC B S24D GZE_P1_Q2_01.07.22-30.06.23).
Klient może sprawdzić nazwę swojego cennika:
- w cenniku, który jest załącznikiem do umowy na prąd;
- na fakturze papierowej;
- na fakturze elektronicznej w serwisie i aplikacji mobilnej Mój TAURON;
- dzwoniąc na infolinię 606 0 606.
Zachęcamy klientów, by ewentualną decyzję podjęli jeszcze przed zakończeniem tego roku kalendarzowego. Można to zrobić za sprawą rozmowy telefonicznej, korespondencji pocztowej lub wizyty w punkcie obsługi klienta.
– Ofertę można zmienić korzystając z naszej aplikacji mojtauron.pl lub dzwoniąc na infolinię 555 444 555.. Konsultanci pomogą wybrać klientom najkorzystniejszą cenowo ofertę, dostosowaną do indywidualnych potrzeb – wyjaśnia Daniel Iwan.
Wszystkie oferty grupy TAURON dostępne są na stronie internetowej www.tauron.pl.
Źródło: TAURON Polska Energia SA