PGE rozpoczyna część produktową kampanii w ramach nowej strategii marki „PGE Prowadzimy w zielonej zmianie”
Dwa tygodnie po starcie kampanii wizerunkowej, PGE Polska Grupa Energetyczna rozpoczyna kolejną odsłonę działań marketingowych, w której zachęca do korzystania z wygodnych, nowoczesnych narzędzi, takich jak eBOK, eFaktura i eSklep.
Kampania produktowa dotyczy cyfrowych narzędzi i produktów oferowanych przez PGE Obrót, spółkę zajmującą się w Grupie PGE sprzedażą energii elektrycznej do ponad 5 mln Klientów w całej Polsce. Wpisuje się ona w nową strategię marki, która zawiera się w haśle „PGE Prowadzimy w zielonej zmianie”.
– Podkreślamy cyfryzację w kontakcie z Klientami. Widzimy jak szybko zmienia się rynek i jego potrzeby, dlatego prezentujemy nowoczesne, ekologiczne rozwiązania, dzięki którym większość działań sprzedażowo – obsługowych Klient zrealizuje sam, używając do tego przyjaznych narzędzi cyfrowych. Zmieniamy się dla naszych Klientów, wraz z nimi przechodzimy transformację energetyczną i to ze względu na nich prowadzimy w zielonej zmianie – mówi Grzegorz Butrym, Dyrektor Departamentu Produktów i Rozwoju Biznesu PGE Obrót.
Spoty produktowe pod nazwami „Stuknij w klawiaturę” oraz „Muzycy” stanowią uzupełnienie strategii marki „PGE Prowadzimy w zielonej zmianie”. Podobnie jak w części wizerunkowej, głos zabierają w nich polskie zwierzęta. Tym razem opowiadają o zaletach nowoczesnych eUsług od PGE. W zabawny i lekki sposób podkreślają zalety korzystania z elektronicznych rozwiązań takich jak eFaktura, eBOK ,czy eSklep eksponując nie tylko ich wygodę, ale jednocześnie przyjazność dla środowiska naturalnego.
Część produktowa kampanii „PGE Prowadzimy w zielonej zmianie” została zaplanowana w telewizji, prasie i Internecie.
Link do spotu „Stuknij w klawiaturę”, YouTube: https://youtu.be/vkLAV2dTTW4YouTube
Link do spotu „Muzycy”, YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=KBTDHmQ1Zpw
Landing page kampanii www.pgeprowadzimywzielonejzmianie.pl
Termin kampanii PGE Obrót: 15.10.2021-14.11.2021 r.
Za przygotowanie kreacji i produkcje materiałów do kampanii odpowiedzialna była agencja Publicis Sp. z o.o.
Źródło: PGE Polska Grupa Energetyczna SA