CSR w energetyce » Kulturalna Grupa Energetyczna PGE zaprasza do ponownie otwartych filharmonii

Kulturalna Grupa Energetyczna PGE zaprasza do ponownie otwartych filharmonii

28 maj 2021 Możliwość komentowania Kulturalna Grupa Energetyczna PGE zaprasza do ponownie otwartych filharmonii została wyłączona

W całej Polsce instytucje kultury ponownie otwierają swoje podwoje dla miłośników sztuki. PGE Polska Grupa Energetyczna wystartowała z kampanią wizerunkową, pod hasłem „Kulturalna Grupa Energetyczna”, aby wesprzeć filharmonie pod mecenatem PGE, powracające do normalnej działalności. 

Grupa PGE jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych mecenasów kultury wysokiej w kraju. Wspiera 13 filharmonii w całej Polsce, w tym Filharmonię Narodową w Warszawie. Wszystkie filharmonie, objęte mecenatem PGE przygotowały specjalne koncerty z okazji ich ponownego otwarcia.

Wspieramy filharmonie z całej Polski. Jesteśmy z nimi na dobre i na złe. Po trudnym okresie, zamierzamy wesprzeć ich działalność także promocyjnie. W nowej kampanii zachęcamy Polaków do odwiedzania filharmonii i korzystania z ich kulturalnej oferty. Wspierajmy polską kulturę, polskie firmy i polską gospodarkę – mówi Wojciech Dąbrowski, Prezes Zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej.

28 i 29 maja w Filharmonii Narodowej odbędzie się koncert symfoniczny od dyrekcją Andrzeja Boreyki z okazji 60. rocznicy debiutu kompozytorskiego Zygmunta Krauzego. Sponsorem koncertu jest PGE Polska Grupa Energetyczna.

28 maja w Polskiej Filharmonii Bałtyckiej zagra Orkiestra Symfoniczna. W programie znajdą się między innymi utwory Piotra Czajkowskiego. Filharmonia Podkarpacka pod batutą Wojciecha Rodeka przygotowała natomiast koncert fortepianowy g-moll Józefa Wieniawskiego, a Narodowe Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego we Wrocławiu zaprasza słuchaczy na wyjątkowe koncerty już od 23 maja.

Kampania reklamowa jest prowadzona na kanałach społecznościowych Grupy PGE, na YouTube, na platformach VOD oraz na TVP Kultura w postaci emisji 45 – sekundowego spotu. Dodatkowym wsparciem wizerunku są reklamy bannerowe na serwisach dopasowanych kontekstowo. Działania komunikacyjne rozpoczęły się 24 maja i potrwają do 13 czerwca br. 45 – sekundowy spot przedstawia filharmoników i filharmonie z największych polskich miast. Kampania przekierowuje bezpośrednio na stronę: https://www.gkpge.pl/zrownowazony-biznes/sponsoring-kultury/kulturalna-grupa-energetyczna, na której można zobaczyć przygotowany spot oraz zapoznać się z najważniejszymi informacjami o filharmoniach wspieranych przez Grupę PGE.

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=DIfZl6XxBok

Źródło: PGE Polska Grupa Energetyczna SA 

Wpis został opublikowany 28 maj 2021 w następujących kategoriach: CSR w energetyce. Możesz śledzić komentarze przez RSS. Komentowanie i korzystanie z trackbacków zabronione.