Informacje dotyczące procesu rejestracji Partnerów Biznesowych (AKTUALIZACJA)
11 gru 2020
Możliwość komentowania Informacje dotyczące procesu rejestracji Partnerów Biznesowych (AKTUALIZACJA) została wyłączona
W związku z zakończeniem próbnej eksploatacji Portalu Partnera Biznesowego (PPB) i Portalu Wymiany Danych Planistycznych (PWDP), poniżej prezentujemy zaktualizowane informacje, w odpowiedzi na pytania, które pojawiły się w trakcie rejestracji Partnerów Biznesowych (PB):
A. Załącznik nr 1 do Regulaminu:
- Upoważnienie do pełnienia roli Administratora Bezpieczeństwa Partnera Biznesowego oraz Upoważnienie do akceptacji Regulaminu w imieniu Partnera Biznesowego powinno zostać podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania PB zgodnie z KRS.
- W przypadku podpisu elektronicznego można korzystać wyłącznie z kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
- Oświadczenie o akceptacji Regulaminu powinno być podpisane przez Administratora Bezpieczeństwa Partnera Biznesowego.
B. Załącznik nr 2 do Regulaminu:
- Załącznik 2 do Regulaminu nie wymaga podpisu.
- Dla każdego z portali osobno (PPB i PWDP) należy wskazać uprawnienia, które mają zostać nadane poszczególnym Użytkownikom – np.:
- Jan Kowalski – ABPB (PPB),
- Jan Kowalski – Zgłaszanie danych … (PWDP),
- Jan Kowalski – Podgląd danych … (PWDP), itd.Numer NIP dotyczy PB, nie zaś poszczególnych Użytkowników.
- Adresy e-mail na liście Użytkowników powinny być wpisywane małymi literami – ma to znaczenie w procesie rejestracji konta i logowania w PPB.
- Adres e-mail danego Użytkownika musi być indywidualny (nie może być wspólny dla wielu Użytkowników) – jest on wymagany przy rejestracji konta i logowaniu w PPB.
- Nie jest akceptowany numer telefonu stacjonarnego – wymagany jest numer telefonu komórkowego, na który będzie przychodziło hasło SMS niezbędne w procesie rejestracji konta oraz logowania i ewentualnej zmiany hasła w PPB.
- Jeden numer telefonu komórkowego może być przypisany do wielu Użytkowników – natomiast trzeba mieć do tego telefonu dostęp w trakcie rejestracji konta oraz logowania i ew. zmiany hasła w PPB.
- Błędne podanie numeru telefonu komórkowego uniemożliwia rejestrację konta oraz zalogowanie się i zmianę hasła w PPB.
Źródło: Polskie Sieci Elektroenergetyczne S.A.