Elektroenergetyka » Energa podsumowuje dwa miesiące pracy podczas pandemii

Energa podsumowuje dwa miesiące pracy podczas pandemii

29 maj 2020 Możliwość komentowania Energa podsumowuje dwa miesiące pracy podczas pandemii została wyłączona

W trakcie pandemii, od 16 marca do 20 maja, tylko obszarze usług dystrybucyjnych Energa Operator przyjęła i zrealizowała blisko 90 tys. zgłoszeń swoich klientów.

Obecnie wykonywane są wszystkie rodzaje prac, zarówno te dotyczące zapewnienia ciągłości dostaw energii elektrycznej i modernizacji infrastruktury, jak również te z zakresu usług dystrybucyjnych obejmujące obsługę odbiorców.

Energa Operator, mimo trudności związanych z pandemią Covid-19, zrealizowała z sukcesem niemal 100% zgłoszeń swoich klientów, takie jak montaże nowych liczników, sprawdzenia poprawności działania układów pomiarowych, zmiany taryf oraz przyłączenia mikroinstalacji.

Wdrożone niezwłocznie środki bezpieczeństwa umożliwiają realizację zadań bez zakłóceń. Elektromonterzy wyposażeni zostali w niezbędne środki ochrony osobistej – maski, rękawiczki oraz płyn do dezynfekcji.

Źródło: ENERGA SA

Wpis został opublikowany 29 maj 2020 w następujących kategoriach: Elektroenergetyka, News. Możesz śledzić komentarze przez RSS. Komentowanie i korzystanie z trackbacków zabronione.