PGNiG dba o bezpieczeństwo Klientów i pracowników: nowe zasady obsługi w związku z pandemią koronawirusa
Z powodu pandemii koronawirusa, mając na względzie troskę o bezpieczeństwo naszych Klientów i pracowników, począwszy od 14 marca 2020 r. do odwołania zamknięte będą wszystkie Biura Obsługi Klienta PGNiG Obrót Detaliczny.
– Nie jest to dla nas łatwa decyzja, ale musimy dostosować się do zmieniającej się rzeczywistości. Bezpieczeństwo Klientów i pracowników PGNiG są dla nas priorytetem. Obecna sytuacja epidemiczna w Polsce oraz standardy i zalecenia państwowej administracji po prostu wymagają takich działań – powiedział Jerzy Kwieciński, Prezes Zarządu PGNiG SA.
– Zachęcamy wszystkich do korzystania ze zdalnych kanałów komunikacji z nami. Zachęcamy w szczególności do korzystania z elektronicznego Biura Obsługi Klienta i aplikacji mobilnej. W obecnej sytuacji to najbezpieczniejsze rozwiązanie. Przez eBOK można załatwić niemal każdą sprawę związaną z umową na gaz czy prąd w sposób ciągły. Ponadto konsultanci PGNiG są dla wszystkich Klientów dostępni na infolinii pod nr 22 515 15 15 – powiedział Henryk Mucha, Prezes Zarządu PGNiG Obrót Detaliczny.
Przypominamy, że elektroniczne Biuro Obsługi Klienta eBOK, umożliwia m. in.:
- zawarcie nowej umowy gazowej;
- podanie odczytu stanu gazomierza oraz licznika energii elektrycznej;
- podgląd informacji o aktualnych i archiwalnych rozliczeniach;
- kontrolę bieżącego salda płatności;
- obsługę płatności elektronicznych;
- wgląd w historię zużycia paliwa gazowego oraz energii elektrycznej;
- zmianę/uzupełnienie danych w obecnie posiadanej umowie;
- zmianę grupy taryfowej;
- przesłanie wniosku o zwrot nadpłaty;
- kontakt na wybrany temat poprzez formularz;
- zawarcie umowy na usługi dodatkowe.
Źródło: Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA