PGE Obrót po raz kolejny z godłem „Firma Przyjazna Klientowi”
PGE Obrót z Grupy Kapitałowej PGE, zajmująca się sprzedażą energii do odbiorców końcowych, została uhonorowana godłem „Firma Przyjazna Klientowi”. Spółka otrzymała prestiżową nagrodę już po raz siódmy z rzędu. W badaniach klienci wskazali, że to firma
z wysokim poziomem obsługi, gwarantująca stabilność i bezpieczeństwo.
Na pytania związane z procesem i jakością obsługi odpowiadali klienci indywidualni i biznesowi. Indeks Firma Przyjazna Klientowi dla PGE Obrót wyniósł 93%, czyli znacznie powyżej progu, którego osiągnięcie potrzebne jest do uzyskania pozytywnej certyfikacji. Klienci najwyżej ocenili kompetencje pracowników, ich uprzejmość oraz jasną formę komunikacji.
Program Firma Przyjazna Klientowi to projekt, który wyróżnia przedsiębiorstwa za wysoką jakość świadczonej obsługi i dobre relacje z klientami. Żeby otrzymać godło trzeba spełnić dwa warunki. W niezależnym badaniu satysfakcji należy osiągnąć poziom minimum 80% w każdym badanym obszarze oraz zbiorczy indeks FPK na poziomie co najmniej 85%. Drugim warunkiem jest nieodebranie przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich żadnej uzasadnionej skargi na firmę w okresie 6 miesięcy przed zgłoszeniem się do programu.
– Godło FPK jest nagrodą przede wszystkim dla pracowników Biur Obsługi Klienta i Infolinii PGE, a także doradców opiekujących się przedstawicielami biznesu, którzy w pierwszej kolejności mają kontakt z klientami. Konsekwentnie doskonalimy procesy związane z obsługą i dostępnością. Zarówno w kontaktach bezpośrednich, jak i za pomocą kanałów zdalnych, dbamy o to, aby jakość naszej obsługi była na najwyższym poziomie. Dzięki odpowiedzialnemu podejściu do naszej działalności oraz konsekwentnemu budowaniu wizerunku firmy rzetelnej i wiarygodnej, przez lata zdobyliśmy zaufanie ponad 5 mln klientów, którzy co roku, od 7 lat, przyznają nam ten wyjątkowy tytuł Firmy Przyjaznej Klientowi – mówi Robert Choma, Prezes Zarządu PGE Obrót.
W badaniu klienci wskazywali, że zarówno doradcy PGE Obrót w stacjonarnych Biurach Obsługi, jak i konsultanci telefoniczni są uprzejmi, pomocni, kompetentni i skoncentrowani na rozwiązaniu zgłaszanych spraw. Spółka została doceniona również za jasną komunikację z klientami, terminowość i zadowolenie z oferowanych usług.
– Nieustannie rozwijamy portfolio produktowe, odpowiadając na zmieniające się potrzeby klientów. Nasze najnowsze propozycje dotyczą efektywnego zarządzania energią. Właściciele oraz zarządzający przedsiębiorstwami mogą teraz skorzystać z pakietu usług technicznych oraz systemu do minimalizowania strat i nieefektywnego poboru energii, a dodatkowo skorzystać z wiedzy eksperckiej naszych doradców. To propozycje dla tych klientów, dla których oprócz efektywności energetycznej, ważne jest wsparcie działań proekologicznych – dodaje Robert Choma.
Źródło: PGE Obrót S.A.