PSE: Opiniowanie specyfikacji technicznej
W związku z opracowaniem specyfikacji technicznej, zwracamy się do wszystkich zainteresowanych o zgłaszanie ewentualnych uwag do dokumentu.
Specyfikacja technczna określa m. in. cel, warunki przeprowadzenia, wymagane dokumenty oraz wymagane zaplecze techniczne podczas realizacji testów FAT, SAT i Końcowych dla SSiN. Dokument zawiera także wzory programów realizacji powyższych testów.
Udział w procesie opiniowania należy zgłaszać pod adres e-mail: standard@pse.pl poprzez nadesłanie własnoręcznie podpisanej Klauzuli poufności, która zobowiązuje recenzenta do nieupubliczniania otrzymanych dokumentów i informacji.
W odpowiedzi zostanie przesłana do Państwa opracowana specyfikacja techniczna.
Uzupełnioną Kartę uwag prosimy przesłać najpóźniej do dnia 29 listopada 2019 r. na wskazany powyżej adres e-mail.
Nadesłane w terminie uwagi zostaną przedstawione na Komitecie Standaryzacji PSE S.A. celem podjęcia decyzji o ich wprowadzeniu lub odrzuceniu.
Źródło: Polskie Sieci Elektroenergetyczne S.A.