„EKOlogicznie w przyszłość”, czyli instalacje fotowoltaiczne od PGE Obrót
Nowa oferta została przygotowana z myślą o właścicielach domów jednorodzinnych, którzy decydują się na montaż paneli fotowoltaicznych. W pakiecie klienci otrzymują doradztwo i pomoc przy wdrożeniu najlepszego rozwiązania dopasowanego do indywidualnych potrzeb gospodarstwa domowego, a także promocyjne warunki rozliczania zużywanej energii elektrycznej.
Pakiet „EKOlogicznie w przyszłość” to nie tylko możliwość wprowadzenia do sieci wyprodukowanej, ale niespożytkowanej energii elektrycznej, pozwalająca odebrać ją w 80 lub 70% zgodnie z przepisami ustawy, ale także bezpłatny audyt techniczny, indywidualna oferta wraz z wyceną, wsparcie w zakresie dostępnych form finansowania inwestycji oraz dostawa urządzeń najwyższej jakości.
Sprzedaż, dostawa i montaż modułów fotowoltaicznych realizowany jest przy współpracy partnerów zewnętrznych, firmy profesjonalnie zajmujące się kompleksową obsługą takich inwestycji, używające komponentów najwyższej jakości, które zapewniają długą żywotność instalacji, potwierdzoną polską gwarancją wraz z serwisem.
– Tworzymy produkty i rozwijamy naszą działalność z myślą o zmieniających się potrzebach klientów, w perspektywie ewolucji, której podlega także cały rynek energii. Tym razem przygotowaliśmy ofertę, która ucieszy każdego właściciela domu. Własne, odnawialne źródło energii, jakim jest instalacja fotowoltaiczna, to nie tylko niższe rachunki za energię elektryczną, ale także troska o środowisko i przede wszystkim długofalowe bezpieczeństwo, ponieważ szacowany okres sprawności instalacji wynosi nawet 30 lat – mówi Robert Choma, prezes zarządu PGE Obrót.
Jak można skorzystać z pakietu „EKOlogicznie w przyszłość”? Wystarczy odwiedzić Biuro Obsługi Klienta PGE Obrót lub zadzwonić na Infolinię PGE i wypełnić krótką ankietę. Na tej podstawie partner PGE bezpłatnie dobierze optymalne rozwiązanie dopasowane do indywidualnych potrzeb każdego klienta, a po podpisaniu umowy rozpocznie montaż instalacji fotowoltaicznej, który trwa od 1 do 2 dni. Partner PGE pomoże również w dopełnieniu wszelkich formalności związanych z wpięciem instalacji do sieci dystrybucyjnej. Ostatnim etapem jest dostarczenie do PGE Obrót protokołu odbioru instalacji, na podstawie którego pracownicy spółki dobiorą dedykowaną dla prosumenta ofertę sprzedaży energii elektrycznej.
Wszystkie szczegółowe informacje znaleźć można również na stronie: www.zapewniamyenergie.pl.
Źródło: PGE Obrót SA