PGE Obrót stawia na wygodę klientów i ekologię
PGE Obrót, spółka z Grupy Kapitałowej PGE, zachęca klientów do korzystania z elektronicznych faktur, stawiając na komfort obsługi i poszanowanie środowiska naturalnego.
– Badając oczekiwania naszych klientów widzimy, że stale rośnie grupa osób potrzebujących szybkiego i sprawnego realizowania formalności związanych z zakupem energii elektrycznej drogą online. Korzystający z naszych usług chcą to robić komfortowo, coraz częściej zwracając też uwagę na społeczną odpowiedzialność. eFaktura w połączeniu z innymi zdalnymi kanałami kontaktu, łączy oba te aspekty – mówi Zenon Wajda, Wiceprezes Zarządu PGE Obrót.
Elektroniczna faktura trafia do klienta już w momencie wystawienia i w dowolnej chwili można ją uregulować drogą elektroniczną. Wszystko odbywa się zdalnie, bez konieczności wychodzenia z domu. Rozwiązanie to jest bezpieczne, gdyż wszystkie dane chronione są indywidualnym hasłem. Ponadto, jest to działanie proekologiczne, ponieważ pozwala oszczędzać papier i chronić przyrodę.
Wszystkie PGE eFaktury są dostępne po zalogowaniu się w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta – www.ebok.gkpge.pl, dzięki czemu nie trzeba przechowywać stosu dokumentów.
W każdej chwili, poprzez PGE eBOK można też sprawdzić rachunki z poprzednich okresów rozliczeniowych. Tą drogą kierowane są także powiadomienia o zbliżającym się terminie płatności, albo o braku terminowej wpłaty.
– Chcemy, aby klienci, dla których ważna jest ekologia otrzymywali od nas specjalne bonusy, dlatego przejście na eFakturę będzie połączone np. z otrzymywaniem kodów rabatowych na zakupy w PGE eSklep. Przygotowaliśmy kilka takich atrakcyjnych rozwiązań i w najbliższym czasie będziemy stopniowo przedstawiać je naszym klientom. Jednocześnie sami stawiamy na ekologiczne rozwiązania. Zmniejszyliśmy do minimum drukowanie materiałów w firmie, a centrala w Rzeszowie oraz oddziały PGE Obrót spełniają kryteria standardu ekologicznego Green Office, co potwierdzone jest oficjalnym certyfikatem – mówi Zenon Wajda.
PGE Obrót zamierza rozpowszechniać zalety eFaktury i innych elektronicznych rozwiązań głównie za pomocą mediów społecznościowych oraz internetowych, a także w ramach wydarzeń lokalnych, w których bierze udział. Zapowiada również większe akcje we współpracy z partnerami zewnętrznymi.
Źródło: PGE Obrót S.A.